3 tipp az igazán vonzó TikTok hirdetéshez – nem csak profiknak!

  • 2025.10.28.

3 tipp az igazán vonzó TikTok hirdetéshez – nem csak profiknak!

Nehéz elhinni, de a TikTok már 5 éve, 2020 óta kínál különböző fizetett hirdetési megjelenéseket számunkra. Ez alatt az idő alatt a magyar piacon is meghatározó szerepe lett, olyannyira, hogy 2024-re már 3.24 millió magyar felhasználó regisztrált a felületen. Ez a felhasználóbázis nagyon könnyen megsokszorozhatja az árbevételed, ha megfelelő hirdetésekkel célzod őket.

Azonban érdemes óvatosnak lenni: könnyen lehet, hogy egy rosszul sikerült videó vagy kampány nemcsak a pénzedet és energiádat, hanem a hitelességedet is elégetheti. Vállalkozóként nehéz az aktuális trendeket és az algoritmus-frissítéseket követni, ezt mi is tudjuk. Ezért összegyűjtöttünk pár tippet, amelyekkel javíthatod a TikTok ads kampányaid hatékonyságát!

1. Nyerő "csali"

Ragadd meg a figyelmet, amint csak tudod!

A TikTok ads hirdetési rendszerében kis-, közép és nagyvállalatokkal versenyzel, az influenszerekről és a művészekről nem is beszélve. Közülük mindenki napról napra emeli a tétet – sokszorozódó költségvetés, megosztó állítások, vélemények, félreérthető célzások… Ebben a környezetben neked is többszörös figyelmet és eredményt hozhat az ún. hookok, videó eleji “csalik” tökéletesítése, csiszolása. Lehet ez egy hangos, váratlan mozdulat, effekt, aktuális trendi kifejezés, vagy csak szimplán szürreális, vicces vagy megható nyitány. A kreativitásodnak semmi sem szabhat határt – minél egyedibb, annál jobb!

Rendszeresen tapasztaljuk, hogy a színes, érdekes, magával ragadó tartalom elengedhetetlen egy TikTok ads kampánynál, hiszen ezen a platformon különösen könyörtelenek a felhasználók, ha untatod őket. Így ezzel a taktikával nemcsak organikus, de fizetett tartalmaid is sikeresebbek lesznek.

2. Célközönség

Az AI nem feltétlenül ellenség, ha helyén kezeled!

Főleg frissen létrehozott TikTok ads fiókok esetén nehézség lehet a releváns célközönség megtalálása vállalkozásod számára. Az online hirdetések szépsége a kísérletezés és személyre szabás lehetősége, így érdemes minél több kreatív tartalmat és célközönséget céloznod, mielőtt megállapodnál egy fix kombináció mellett.

Az AI közönségbővítő funkciók és a smart+ kampányok megosztóak szakmai körökben, hiszen nagyfokú kontrollt adunk át a mesterséges intelligenciának hirdetéseink felett. Ennek ellenére érdemes A/B teszttel esélyt adni nekik, hiszen sokszor tudnak olyan szegmenseket is találni, amiket mi nem vennénk észre, ezáltal sokszor jobb eredményeket is hoznak, mint a manuálisan beállított kampányok. Azonban, mint sok AI eszköz esetén, a folyamatos emberi felülvizsgálat elengedhetetlen a kívánt eredmény eléréséhez.

3. Időfaktor

Ismerd a terméked "arany napjait", és sajtolj ki belőlük mindent, amit csak lehet!

A szolgáltatások és termékek piacán egyaránt jelentős szerepet játszik a szezonalitás. Minden vállalkozó tudja, vagy legalább sejti, hogy az ő esetében ez mikorra esik, ilyenkor előszeretettel növelik is hirdetési kereteiket. Azonban ha sokukat megkérdeznénk, hogy a hét melyik napján költenek legtöbbet TikTok hirdetésre, valószínűleg furcsálló tekinteteket látnánk, hiszen sokan nem is tudják, hogy erre van lehetőség. Pedig ez szintén egy hasznos eszköz lehet, hiszen ugyanakkora költéssel sokkal több konverziót érhetsz el, ha a forgalmas napokra (sok terméknél hétvége, vagy meglepően hétfő este!) összpontosítod a kereted nagy részét. Ezért érdemes akár a webshop belső rendszere, vagy a Google Analytics alapján 1-2 napot vagy idősávot kijelölnöd, amely “arany napokon” kiemelt figyelemmel és költségvetéssel tudod támogatni eladásaidat.

Többet szeretnél tudni a TikTok ads világáról? Jelentkezz képzésünkre, amelyen a Meta mellett ezt az izgalmas platformot is megismerheted!

Szerző

Papp Zsuzsanna

Több, mint 20 éve dolgozik a marketing területén és évente több millió forintot költ cégek megbízásából az online és offline médiában. 3 éve tart Facebook, értékesítési és marketing képzéseket, ahol megosztja széles körű tapasztalatait a vállalkozások üzleti fejlesztése céljából.

Örök kíváncsi nyitott minden újra. Meggyőződése, hogy a gazdasági folyamatok is tudatosan irányíthatók és a lehetőségek korlátlanok.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare