Szövegírás
Ez a mumus sok vállalatnál. Mi élvezettel írunk meghívót, interjút, szórólap szöveget, weboldal tartalmat, PR cikket, üzleti tervet, bármit…
PR cikkek
Megjelenhet online és offline egyaránt. Egy szép színes újságban, vagy egy releváns weboldalon hasznos kiegészítője lehet új termék bevezetésnek, cég imázs alakításban, a vállalti külső és belső kommunikációban egyaránt.
Szórólapok, katalógusok, plakátok
Igen, még mindig nagy jelentőségük van. Bár nagy a dömping, de nem szabad a hangsúlyt kizárólag az online kommunikációra helyezni, kiválóan kiegészíti egymást a kettő. Használjuk tudatosan.
Rádióreklámok
Izgalmas dolog belekeverni a reklám mixbe egy pár rövid spotot. Tudják, ezzel érjük el azokat, akiket más csatornákon nem sikerült.
Óriásplakátok
Leginkább annak a célcsoportnak, aki sokat közlekedik. Sok hasznos felület bérelhető és ha betartjuk a grafikai “szabályokat”, akkor jól konvertálható reklámokat alkothatunk. Mire gondolok pontosan? Olyan grafikai megvalósításra, ami lehetővé teszi, hogy 2-3 másodperc alatt befogadja az olvasó a mondanivalót. Itt nem lehet elveszni a részletekben.
Egyedi ajándéktárgyak
Jön az év vége, és az év végi nagy ajándékosztás. Toll, póló, vagy mécses? Á dehogy! Személyre szabottan, izgalmasan válasszunk ajándékokat. Ötletünk van millió!
Adatbázis kezelése
Ismert mindenki előtt, egy cég legféltettebb kincse: vásárlói adatai. Mégis sok vállalkozásnál (nagy cégnél is!) találkozom rendetlen adattáblákkal. Valóban komoly erőfeszítés, hogy az adatok frissek, teljesek és részletesek legyenek, de a marketingesek munkáját ellehetetlenítik a rosszul kezelt adatbázisok. Fontos beszélni róla, hogy vannak meglévő vevőink, és folyton arra törekszünk, hogy legyenek újak is. Gyűjtsük tehát az érdeklődők adatait és lehetőség van adatbázisok vásárlására is.