Social Media Etikett

  • 2019.11.06.

Social Media Etikett

4 tipp, ha jófej akarsz lenni a közösségi médiában

1. Kommentelj!

Ha valami tetszik és privátban szívesen le is írod ezt a megosztónak, akkor tedd ezt meg inkább nyílvánosan. Első sorban ezért találták ki a közösségi médiát, hogy meg tudjuk osztani egymással a véleményünket. Másrészt az adott személy hálás lesz neked, hiszen minél több ún. aktivitás (reagálás, komment, megosztás) jön össze egy posztra, az algoritmusok annál „értékesebbnek” fogják tartani a bejegyzést, így több emberhez is eljuthat.

Viszont itt azt is érdemes megjegyezni, hogy ha nem fogyasztóként, hanem oldal kezelőként vagy jelen, mindig reagálj a kommentszekcióra! Szeretik az emberek, ha választ kapnak, és így könnyen szimpátia alakulhat ki bennük a márkád felé.

Az eredeti bejegyzésben, Dolly négy képet vágott egymás mellé, ami azt ábrázolja, hogy más-más közösségi médiás platformon máshogy mutatjuk, ábrázoljuk magunkat.

2. #hashtageldszét!

Mind a Facebookon, mind az Instagramon nagyon menő tudsz lenni, ha frappáns hashtageket szúrsz be a kép leírásaid alá. A leghatásosabb akkor leszel, ha lesz egy saját hashtaged! Persze ezek a hashtagek már eltérnek az eredeti, kategorizáló funkciójuktól, de nagyon feldobja a posztokat és a személyiségedet is könnyen meg tudod vele mutatni. Szóval elő a kreativitással és a humorral!

Viszont itt azt is érdemes megjegyezni, hogy ha nem fogyasztóként, hanem oldal kezelőként vagy jelen, mindig reagálj a kommentszekcióra! Szeretik az emberek, ha választ kapnak, és így könnyen szimpátia alakulhat ki bennük a márkád felé.

Az eredeti bejegyzésben, Dolly négy képet vágott egymás mellé, ami azt ábrázolja, hogy más-más közösségi médiás platformon máshogy mutatjuk, ábrázoljuk magunkat.

3. Kerülj közelebb!

A legtöbb cég és vállalkozó csak a termékeit és szolgáltatásait osztja meg a közösségi médiában. Mi az ügyfeleinknek mindig szoktuk javasolni, hogy önmagukat is mutassák meg az oldalikon! Ez nagyon fontos. Egyrészt jó, ha a fogyasztód lát téged, hogy kitől vásárol, ki fogja rajta elvégezni azt az arckezelést vagy ki fogja őt fogadni az étteremben. Így nem csak a termékedhez fogja kötni a márkát, hanem az arcodhoz is, ami mindig sokkal mélyebb nyomot hagy az emberekben. Imádják az emberek, ha a cég dolgozói egyszer csak feltűnnek a képeknek, hiszen ezzel sokkal közelebb érzik magukat a vállalkozásodhoz.

Viszont itt azt is érdemes megjegyezni, hogy ha nem fogyasztóként, hanem oldal kezelőként vagy jelen, mindig reagálj a kommentszekcióra! Szeretik az emberek, ha választ kapnak, és így könnyen szimpátia alakulhat ki bennük a márkád felé.

Az eredeti bejegyzésben, Dolly négy képet vágott egymás mellé, ami azt ábrázolja, hogy más-más közösségi médiás platformon máshogy mutatjuk, ábrázoljuk magunkat.

4. Használd ki a robotőrületet!

Imádjuk a nem meg szokott chatbotokat! Rengeteg funkciót be lehet már állítani az automatikus üzenetküldés során. Nem csak új információhoz tudott juttatni a vásárlódat, de nagyon egyszerűen a napját is fel tudod dobni egy emoji (hangulatjelek) vagy GIF (mozgóképek) alkalmazásával. Mi a helyedben azonnal beállítanánk valami meglepőt!

Viszont itt azt is érdemes megjegyezni, hogy ha nem fogyasztóként, hanem oldal kezelőként vagy jelen, mindig reagálj a kommentszekcióra! Szeretik az emberek, ha választ kapnak, és így könnyen szimpátia alakulhat ki bennük a márkád felé.

Az eredeti bejegyzésben, Dolly négy képet vágott egymás mellé, ami azt ábrázolja, hogy más-más közösségi médiás platformon máshogy mutatjuk, ábrázoljuk magunkat.

Szerző

Kovács Liliána

A Marketing Menü tartalomgyártója, végzős kommunikáció szakos egyetemista, aki számos cégnek kezeli a közösségi média felületeit. Fiatalos szemlélete, lendülete és gyakorlati tapasztalata mindenki számára hasznos lehet, mivel ő azt a generációt képviseli, akinek ezt a világot nem kellett tanulnia, hiszen ebben nőtt fel.

Hozzászólás írása

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare