Miért kellenek az influencerek? Mondunk neked 5 szuper indokot!

Igazán jó hír egyre több cég nyitott a véleményvezérekkel megspékelt együttműködésekre, habár még sokan mindig ellenzik.
Ha te is közéjük tartozol, vagy csak szeretnél egy kis rálátást, hogy miért is működik ez a marketing stratégia ilyen jól, olvasd tovább a cikkünket!

1. A saját közösségük
Az első és egyben talán legfontosabb érvünk ezek mellett a kampányok mellett mindig az, hogy az influencereknek meg van a saját közösségük. A nagyobb influencerek több százezres követő számmal rendelkezhetnek, amik nagyon feltudják lendíteni az adott cég online marketingjét és ezzel együtt követőket és fogyasztókat is generál.

2. Hitelességet ad
A cégeknek sokszor szükségük van egy objektív nézőpontra is. Ezek a kampányok nem csak a fejlesztést, aktivitás generálását segítik elő, hanem hitelességet is adnak. Hiszen az egy dolog, ha a cégem azt kommunikálja kifelé, hogy ez a termék/szolgáltatás jó. Ez kevés. A túlzsúfoltság piacában élünk, ahol ha nem vagy egyedülálló valamiben csak a jó reklám és a
hitelesség vihet téged előre. Ebben is segítenek az influencerek, hiszen valaki más mondja a termékről, hogy jó.

3. Mérőszámokkal szolgál
Arról se feledkezzünk meg, hogy ők maguk a személyiségük és a tehetségük mellett, a számaikból élnek leginkább, ezért nagyon sok olyan adattal tudnak nekünk szolgálni, ami nagyon jól jöhet nekünk újításokhoz, esetleg változtatásokhoz.

4. Reklámszűrők
Sokan még mindig abban a tévhitben élnek, hogy az influencerek csak a fiatalokat szólítják meg. Habár nem szabad amellett elmenni, hogy többségben a fiatalok vannak jelen, napjainkban már szinte minden korosztályhoz szóló kampányt lehet indítani. Ha tudjuk a célközönséget, akkor pillanatok alatt találunk olyan embereket, akik megfelelőek lennének a reklámjainkhoz.
Nem csak korosztályt tekintve tudjuk csoportosítani őket. Vannak  influencerek, akik megfelelnek egy divatcég kampányához, de ők nem biztos, hogy ugyanolyan hitelességgel tudnának képviselni egy informatikai cég szolgáltatásait. Ma már szinte minden piachoz tudunk találni olyan influencert, aki hiteles tud lenni az általunk kívánt kampányban.

5. Több tartalom, kevesebb munka
Ne felejtsük el, hogy a megállapodástól függően, hetekig hónapokig ők is posztolnak rólunk. Persze emellett nem hanyagolhatjuk el a saját oldalunk aktivitását, erre egy plusz megjelenési lehetőségként kell tekinteni. Ez nagyot tud lendíteni az elérési számokon, hiszen minél több helyen van jelen a céged az online térben, annál könnyebben találják meg az utat hozzád a fogyasztók.

Ha úgy érzed a te cégednek is szüksége lenne egy influencer kampányra, keresd fel cégünket
és segítünk neked! Hidd el, megtaláljuk a legjobb képviselőidet és az együttműködés
folyamatait is végig visszük veled!

 

Kovács Liliána írása