Miért kellenek az influencerek? Mondunk neked 5 szuper indokot!

  • Home
  • Blog
  • Blog
  • Miért kellenek az influencerek? Mondunk neked 5 szuper indokot!
  • 2019.07.05.

Miért kellenek az influencerek? Mondunk neked 5 szuper indokot!

Miért kellenek az influencerek? Mondunk neked 5 szuper indokot!

Igazán jó hír egyre több cég nyitott a véleményvezérekkel megspékelt együttműködésekre, habár még sokan mindig ellenzik.
Ha te is közéjük tartozol, vagy csak szeretnél egy kis rálátást, hogy miért is működik ez a marketing stratégia ilyen jól, olvasd tovább a cikkünket!

1. A saját közösségük

Az első és egyben talán legfontosabb érvünk ezek mellett a kampányok mellett mindig az, hogy az influencereknek meg van a saját közösségük. A nagyobb influencerek több százezres követő számmal rendelkezhetnek, amik nagyon feltudják lendíteni az adott cég online marketingjét és ezzel együtt követőket és fogyasztókat is generál.

Az eredeti bejegyzésben, Dolly négy képet vágott egymás mellé, ami azt ábrázolja, hogy más-más közösségi médiás platformon máshogy mutatjuk, ábrázoljuk magunkat.

2. Hitelességet ad

A cégeknek sokszor szükségük van egy objektív nézőpontra is. Ezek a kampányok nem csak a fejlesztést, aktivitás generálását segítik elő, hanem hitelességet is adnak. Hiszen az egy dolog, ha a cégem azt kommunikálja kifelé, hogy ez a termék/szolgáltatás jó. Ez kevés. A túlzsúfoltság piacában élünk, ahol ha nem vagy egyedülálló valamiben csak a jó reklám és a hitelesség vihet téged előre. Ebben is segítenek az influencerek, hiszen valaki más mondja a termékről, hogy jó.

3. Mérőszámokkal szolgál

Arról se feledkezzünk meg, hogy ők maguk a személyiségük és a tehetségük mellett, a számaikból élnek leginkább, ezért nagyon sok olyan adattal tudnak nekünk szolgálni, ami nagyon jól jöhet nekünk újításokhoz, esetleg változtatásokhoz.

4. Reklámszűrők

Sokan még mindig abban a tévhitben élnek, hogy az influencerek csak a fiatalokat szólítják meg. Habár nem szabad amellett elmenni, hogy többségben a fiatalok vannak jelen, napjainkban már szinte minden korosztályhoz szóló kampányt lehet indítani. Ha tudjuk a célközönséget, akkor pillanatok alatt találunk olyan embereket, akik megfelelőek lennének a reklámjainkhoz.
Nem csak korosztályt tekintve tudjuk csoportosítani őket. Vannak  influencerek, akik megfelelnek egy divatcég kampányához, de ők nem biztos, hogy ugyanolyan hitelességgel tudnának képviselni egy informatikai cég szolgáltatásait. Ma már szinte minden piachoz tudunk találni olyan influencert, aki hiteles tud lenni az általunk kívánt kampányban.

5. Több tartalom, kevesebb munka

Ne felejtsük el, hogy a megállapodástól függően, hetekig hónapokig ők is posztolnak rólunk. Persze emellett nem hanyagolhatjuk el a saját oldalunk aktivitását, erre egy plusz megjelenési lehetőségként kell tekinteni. Ez nagyot tud lendíteni az elérési számokon, hiszen minél több helyen van jelen a céged az online térben, annál könnyebben találják meg az utat hozzád a fogyasztók.

 
Szerző

Kovács Liliána

A Marketing Menü tartalomgyártója, végzős kommunikáció szakos egyetemista, aki számos cégnek kezeli a közösségi média felületeit. Fiatalos szemlélete, lendülete és gyakorlati tapasztalata mindenki számára hasznos lehet, mivel ő azt a generációt képviseli, akinek ezt a világot nem kellett tanulnia, hiszen ebben nőtt fel.

Make a comment

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare