- 2025.10.09.
A Signature 40 a magyar marketing- és kommunikációs szakma legígéretesebb operatív szakembereinek toplistája.
Ígéretes szakemberek. A top 40. Pont.
Meghívásos alapon.
Független zsűrivel.
Valódi teljesítmény alapján.
Ebben a listában én is benne vagyok. A Piroska Szörp marketingvezetőjeként jelöltek.
A pályázatra a múlt évben is meghívott voltam, majd a jelöletek közé is kerültem, de a TOP40-be akkor nem. Idén viszont igen.
Erre a díjra azokat az operatív szakembereket hívták meg, akik évek óta sokat tesznek az általuk kezelt márkákért.
Közös munka a Piroska Szörppel
2014-ben alapítottam a Marketing Menü Reklámügynökséget és pár év múlva az általunk kezelt márkák közé csatlakozott a Piroska Szörp is. Eleinte kizárólag a Social media felületek kezelését bízták ránk, aztán évről évre egyre több marketingtevékenységre kértek fel bennünket, mára minden marketinggel kapcsolatos munka rajtunk keresztül zajlik. A Piroska Szörp (Szikrai Borászati Kft.) marketingvezető kolléganőjével kiváló volt a munkakapcsolatunk, olyannyira, hogy amikor ő szülési szabadságra ment, én vettem át a folyamatban lévő feladatokat. 2021 júniusa óta én az ügynökségi munka mellett részt veszek a Piroska Szörp (Szikrai Borászati Kft.) napi operatív feladataiban is, és belülről is segítem a márka építését.
Az együttműködés sikere
Ennek a munkafolyamatnak az elismerése ez a díj most. Nagyon büszke vagyok rá, hogy a Top 40-ben lévő ismert márkák közé a Piroska Szörp is bekerült – noha éppen a 40. pozíció lett a mienk, dehát negyvenediknek is lenni kell valakinek 😊
A díj átvételekor ezt a szöveget olvasták fel rólam:
Zsuzsanna Papp a Piroska Szörp (Szikrai Borászati Kft.) marketingvezetője. Több mint harminc éve dolgozik az értékesítés és a marketing világában: az első évtizedekben az értékesítés növelése, ma inkább a hosszú távú márkaépítés motiválja. A marketingben azt tartja izgalmasnak, hogyan tudunk hatni a fogyasztókra, és ők ezt miként dekódolják. Mindig érdekelte a vásárlói motiváció; tapasztalata szerint a sikerhez mindennapi, kitartó munka kell, és sokszor az apró lépések hozzák a legnagyobb eredményt.
Papp Zsuzsanna
Több, mint 20 éve dolgozik a marketing területén és évente több millió forintot költ cégek megbízásából az online és offline médiában. 3 éve tart Facebook, értékesítési és marketing képzéseket, ahol megosztja széles körű tapasztalatait a vállalkozások üzleti fejlesztése céljából.
Örök kíváncsi nyitott minden újra. Meggyőződése, hogy a gazdasági folyamatok is tudatosan irányíthatók és a lehetőségek korlátlanok.
