A Signature 40 a magyar marketing- és kommunikációs szakma legígéretesebb operatív szakembereinek toplistája.

  • Marketing Menü
  • Blog
  • Blog
  • A Signature 40 a magyar marketing- és kommunikációs szakma legígéretesebb operatív szakembereinek toplistája.
  • 2025.10.09.

A Signature 40 a magyar marketing- és kommunikációs szakma legígéretesebb operatív szakembereinek toplistája.

Ígéretes szakemberek. A top 40. Pont.

Meghívásos alapon.

Független zsűrivel.

Valódi teljesítmény alapján.

Ebben a listában én is benne vagyok. A Piroska Szörp marketingvezetőjeként jelöltek.

A pályázatra a múlt évben is meghívott voltam, majd a jelöletek közé is kerültem, de a TOP40-be akkor nem. Idén viszont igen.

Erre a díjra azokat az operatív szakembereket hívták meg, akik évek óta sokat tesznek az általuk kezelt márkákért.

Közös munka a Piroska Szörppel

2014-ben alapítottam a Marketing Menü Reklámügynökséget és pár év múlva az általunk kezelt márkák közé csatlakozott a Piroska Szörp is. Eleinte kizárólag a Social media felületek kezelését bízták ránk, aztán évről évre egyre több marketingtevékenységre kértek fel bennünket, mára minden marketinggel kapcsolatos munka rajtunk keresztül zajlik. A Piroska Szörp (Szikrai Borászati Kft.) marketingvezető kolléganőjével kiváló volt a munkakapcsolatunk, olyannyira, hogy amikor ő szülési szabadságra ment, én vettem át a folyamatban lévő feladatokat. 2021 júniusa óta én az ügynökségi munka mellett részt veszek a Piroska Szörp (Szikrai Borászati Kft.) napi operatív feladataiban is, és belülről is segítem a márka építését.

Az együttműködés sikere

Ennek a munkafolyamatnak az elismerése ez a díj most. Nagyon büszke vagyok rá, hogy a Top 40-ben lévő ismert márkák közé a Piroska Szörp is bekerült – noha éppen a 40. pozíció lett a mienk, dehát negyvenediknek is lenni kell valakinek 😊

A teljes lista itt olvasható. 

A díj átvételekor ezt a szöveget olvasták fel rólam:

Zsuzsanna Papp a Piroska Szörp (Szikrai Borászati Kft.) marketingvezetője. Több mint harminc éve dolgozik az értékesítés és a marketing világában: az első évtizedekben az értékesítés növelése, ma inkább a hosszú távú márkaépítés motiválja. A marketingben azt tartja izgalmasnak, hogyan tudunk hatni a fogyasztókra, és ők ezt miként dekódolják. Mindig érdekelte a vásárlói motiváció; tapasztalata szerint a sikerhez mindennapi, kitartó munka kell, és sokszor az apró lépések hozzák a legnagyobb eredményt.

Szerző

Papp Zsuzsanna

Több, mint 20 éve dolgozik a marketing területén és évente több millió forintot költ cégek megbízásából az online és offline médiában. 3 éve tart Facebook, értékesítési és marketing képzéseket, ahol megosztja széles körű tapasztalatait a vállalkozások üzleti fejlesztése céljából.

Örök kíváncsi nyitott minden újra. Meggyőződése, hogy a gazdasági folyamatok is tudatosan irányíthatók és a lehetőségek korlátlanok.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare